×

Uprawnienie Klienta jako Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do Odstąpienia od Umowy - zwrot Towaru

  • Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klientowi przysługuje prawo do Odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenie na piśmie w terminie 30 dni kalendarzowych, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  • Do zachowania terminu wystarczy przesłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres korespondencyjny VILLARO Sklep internetowy, ul. Przemysłowa 12, 98-100 Łask lub na adres mailowy sklep@villaro.pl 
  • W przypadku złożenia oświadczenia po terminie nie zostanie ono przyjęte do rozpatrzenia.
  • Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, bądź wygenerować automatycznie korzystając z opcji Żądanie zwrotu dostępnej w panelu klienta przechodząc do Moje Konto - historia i szczegóły zamówień
  • W przypadku Odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  • Jeżeli Klient złożył oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 

Obowiązki Klienta jako Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta

  • Klient jest zobowiązany zwrócić Towar na adres korespondencyjny wskazany powyżej lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż upływa termin zwrotu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. /Termin liczymy według dni kalendarzowych. Nie ma znaczenia, czy po drodze występowały np. święta lub inne dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, niedzielę lub sobotę, termin upływa w dniu kolejnym, będący roboczym./
  • W przypadku nadania paczki zwrotnej po upływie terminu 30 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie nawet pomimo przesłanego w terminie oświadczenia zwrot nie zostanie przyjęty do rozpatrzenia a Towar odesłany do Klienta na koszt Klienta, ewentualnie istnieje wówczas tylko i wyłącznie możliwość wymiany na inny Towar w tej samej cenie, bądź wyższej (za dopłatą różnicy).
  • Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie etykiety, metki oraz oryginalne opakowanie producenta.
  • W przypadku wysyłki zwracanego Towaru należy dokładne zabezpieczyć paczkę, aby nie uległa uszkodzeniu a zwracany Towar zniszczeniu w transporcie.
  • Bez względu na wartość zamówienia, którego zwrot dotyczy Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania) oraz ewentualnej wymiany Towaru na prośbę Klienta.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Dołączenie do paczki Formularza Zwrotu Towaru oraz dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, ew. potwierdzenie dokonania zapłaty lub inny niebudzący wątpliwości dowód potwierdzający zakup) zdecydowanie usprawni proces zwrotu. W przypadku zwrotu Towaru zakupionego w ramach akcji Promocyjnych dołączenie Formularza Zwrotu Towaru oraz oryginału paragonu wydruku z kasy fiskalnej jest wymagane.
  • W przypadku zainteresowania wymianą towaru na inny rozmiar, model należy kontaktować się bezpośrednio z obsługą: telefonicznie +48 731 999 633 lub mailem sklep@villaro.pl, ew. za pośrednictwem formularza zwrotu.

 

W celu ułatwienia procesu odesłania Towaru można skorzystać z poniższej opcji "Wygodne Zwroty" - łatwo, szybko i bezpiecznie

 
 
 

 

Obowiązki Sklepu jako Sprzedawcy

  • Obowiązkiem Sklepu jest zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o Odstąpieniu od Umowy - w przypadku zwrotu całości zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia Sklep dokonuje zwrotu tylko za wartość zwróconego Towaru.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania zwracanego Towaru.
  • Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności z opcją Pobranie zwrot środków zostaje zrealizowany na rachunek bankowy zgodnie z wskazaniem Klienta w oświadczeniu o Odstąpieniu od Umowy.

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU VILLARO