• Obniżka

Czarny Sweter Męski VILLARO Golf Wełna

GOLF006
Dostępny
99,00 zł 149,00 zł -50,00 zł
Rozmiar Swetra

Zapisz się do newslettera - zyskaj 10% rabatu

Wysyłka w 24h

30 dni na zwrot

Bezpieczne zakupy

Sweter Męski marki VILLARO w kolorze czarnym. Zaprojektowany z myślą o mężczyznach, którzy doceniają styl i elegancję. W kroju Slim Fit gwarantującym wyjątkową wygodę noszenia i idealne dopasowanie do męskiej sylwetki. Wykonany z wysokiej jakości tkaniny wełnianej z dodatkiem akrylu. Wykończenie dekoltu w postaci golfu.

Zestawiony z pozostałym asortymentem MMER lub VILLARO będzie idealną kreacją na spotkanie towarzyskie.

Krój
Slim Fit
Skład surowca
50% Wełna 50% Akryl
Kolor
Czarny
Faktura
Gładka
Rękaw
Długi
Marka
VILLARO
1 Przedmioty
Nowy produkt

ZWROTY

 

Uprawnienie Klienta do odstąpienia od Umowy (zwrot Towaru)

  • Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres korespondencyjny MMER Sp. z o.o., ul Narutowicza 24A, 98-100 Łask z dopiskiem: „Sklep Internetowy” lub na adres mailowy sklep@villaro.pl.
  • Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  • Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 

Obowiązki Klienta (jako Konsumenta)

  • Klient ma obowiązek zwrócić Towar lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożył na piśmie stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  • Uprzejmie informujemy, że zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany Towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego Towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania) oraz ewentualnej wymiany Towaru na prośbę Klienta, ew. jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sklep wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru,  zwrot Towaru odbywa się w zakresie i na koszt Sklepu.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Prosimy o dołączenie dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, ew. potwierdzenie dokonania zapłaty lub inne) w celu usprawnienia procesu zwrotu.

 

Obowiązki Sklepu (jako Sprzedawcy)

  • Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, w przypadku zwrotu całości za-mówienia zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności - nie dotyczy nieodebranych przez Klienta paczek, bądź rezygnacji Klienta z zamówienia już po dokonaniu wysyłki, natomiast w przypadku zwrotu części zamówienia Sklep dokonuje zwrotu tylko za odesłany Towar - dotyczy również nieodebranych przez Klienta przesyłek, ew. jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sklep wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru, Sklep zobowiązuje się również do zwrócenia kosztów wysyłki  uwzględnionych podczas składania zamówienia. W przypadku sytuacji pomyłkowej zwrot Towaru odbywa się w zakresie i na koszt Sklepu.
  • Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności z opcją Pobranie zwrot środków zostaje zrealizowany na podane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy dane i numer rachunku bankowego.

 

REKLAMACJE

 

Reklamacja w zakresie świadczenia usług dostawy

  • Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecane jest odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 731 999 633

        ewentualnie

  • istnieje możliwość rozpakowania paczki w obecności kuriera, gdzie w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Reklamacja produktu

  • Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, należy postępować zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną:
  • Odesłać produkt na adres firmy MMER Sp. z o.o., ul. Narutowicza 24A, 98-100 Łask, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy podać szczegółowe powody reklamacji produktu, wskazać formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualnie zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
  • Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, ew. potwierdzenie dokonania zapłaty lub inny niebudzący wątpliwości dowód potwierdzający zakup).
  • Sklep kieruje temat do Działu Kontroli Jakości w celu ustosunkowania się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Następuje wówczas mailowa lub telefoniczna informacja o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Dział Kontroli Jakości takiej opinii.
  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, nastąpi rekompensata poniesionych kosztów poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub wymiany na inny, czy zwrot pieniędzy.
  • Jeżeli reklamacja jest uznana za nieuzasadnioną, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji zostaje przekazane pisemne jej uzasadnienie oraz zwrot reklamowanego produktu na adres wskazany w oświadczeniu. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysyłką Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.
  • W razie wątpliwości istnieje możliwość kontaktu pod adresem e-mail: sklep@villaro.pl lub telefonicznie z obsługą Sklepu Internetowego +48 731 999 633, ew. bezpośrednio do Działu Kontroli Jakości kontrola.jakosci@mmer.pl, tel. +48 690 606 414.
  • Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

Reklamacja w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  • Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  • Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres firmy lub na adres mailowy, ew. telefonicznie. 
  • W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  • Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

1. FORMULARZ ZWROTU TOWARU VILLARO

2. FORMULARZ REKLAMACJI VILLARO

PŁATNOŚĆ

 Oferujemy następujące  sposoby płatności: 

PayU – po wybraniu tej opcji płatności system przekieruje Cię bezpośrednio do punktu płatności. Szczegóły bezpieczeństwa znajdziesz w Regulaminie PayU.

Uwaga! Nie dotyczy wysyłek zagranicznych.

W przypadku danej formy płatności, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

 

Przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, dostarczony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

W przypadku płatności przelewem termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

Poniżej numer konta bankowego oraz dane, których należy użyć podczas płatności za zamówienia w sklepie internetowym.

W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Nr konta: 74 1020 3437 0000 1302 0156 6579

SWIFT : BPKOPLPW 

IBAN : PL74 1020 3437 0000 1302 0156 6579  

Dane do przelewu: 

MMER Sp. z o.o.

Narutowicza 24 A

98-100 Łask

 

Pobranie – płacisz gotówką przy odbiorze towaru.

Uwaga! Nie dotyczy wysyłek zagranicznych.

Termin realizacji następuje w ciągu 24h od złożenia zamówienia. 

 

DOSTAWA

Formy dostawy:

Paczkomat InPost przedpłata

Kurier DPD przedpłata

Kurier DPD pobranie

Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym dokonaniu wpłaty na konto bankowe. Zapraszamy wówczas do siedziby firmy pod adres: MMER Sp. z o.o., ul. Narutowicza 24A, 98-100 Łask. Przed odbiorem towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr +48 731 999 633

 

Koszty dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Paczkomat InPost Przedpłata 8,99 zł

Firma kurierska Przedpłata 12,99 zł

Firma kurierska Pobranie 16,99 zł

 Odbiór osobisty bezpłatnie

 

DARMOWA DOSTAWA i ZWROT przy zakupach od 199 zł!

Darmowa Dostawa dla zamówień na kwotę od 199 zł, złożonych od 11 maja 2020 do odwołania, zostanie naliczona automatycznie po dodaniu produktów do koszyka na wskazaną wartość.

Darmowy Zwrot tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. W sprawie zwrotu należy się kontaktować poda adresem sklep@villaro.pl lub tel. +48 731 999 633, ew. poprzez Messenger'a.

Uwaga! Dotyczy dostawy i zwrotu na terenie RP. W przypadku wysyłek zagranicznych koszty dostawy ustalane są indywidualnie zgodnie z obowiązującym cennikiem firmy dostarczającej, natomiast zwrot odbywa się we własnym zakresie i na koszt klienta.

 

Czas oczekiwania na przesyłkę

Płatność przelewem - paczka z zamówionym towarem wysyłana jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Płatność za pobraniem (przy odbiorze) - paczki z towarem wysyłane są w ciągu 24h od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Brak opinii

Polecane produkty

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby poprawić wygodę użytkownika oraz w celach statystycznych.