Granatowe Spodnie Męskie VILLARO Wizytowe

SPO271
Na stanie
169,00 zł
Rozmiar Spodni

Zapisz się do newslettera - zyskaj 10% rabatu

Wysyłka w 24h

28 dni na zwrot

Bezpieczne zakupy

Spodnie męskie CHINOSY marki VILLARO w kolorze granatowym. Model w kroju Slim Line gwarantujący wyjątkową wygodę noszenia i idealne dopasowanie do męskiej sylwetki. Spodnie zaprasowane w delikatny kant, posiadają kieszenie boczne - skośne oraz z tyłu dwie kieszenie z patką. Wykonane z wysokiej jakości tkaniny poliestrowej w połączeniu z wiskozą i dodatkiem elastanu. 

Praktyczne i wysmuklające. Idealne na co dzień, do pracy oraz na imprezy okolicznościowe.

Zestawione z koszulą i marynarką VILLARO sprawdzą się w codziennych stylizacjach. Możliwość zakupu do kompletu kamizelki kod produktu KAM280.

Skład surowca
Poliester/Wiskoza/Elastan
Kolor
Granatowy
Kolor guzika
Granatowy
Faktura
Gładka
Marka
VILLARO
Spodnie
Kieszeń boczna - skośna
Kieszeń z tyłu - dwie
Kieszeń z tyłu z patką
1 Przedmioty
Nowy produkt

Uprawnienie Klienta do odstąpienia od Umowy (zwrot Towaru) 

  • Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres korespondencyjny VILLARO Sklep internetowy, ul. Narutowicza 24A, 98-100 Łask lub na adres mailowy sklep@villaro.pl

 

  • Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, bądź wygenerować automatycznie korzystając z opcji "Żądanie Zwrotu" dostępnej w panelu klienta przechodząc do Moje Konto - historia i szczegóły zamówień

 

  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

 

  • Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

  

 

Obowiązki Klienta (jako Konsumenta)

  • Klient ma obowiązek zwrócić Towar lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożył na piśmie stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 

  • W przypadku zgłoszenia zwrotu po upływie terminu - łącznie 28 dni od momentu odebrania zamówienia istnieje możliwość wymiany na inny produkt w tej samej cenie, bądź wyższej (za dopłatą różnicy).

 

  • Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego Towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

   

  • W przypadku, gdy dla zamówienia przysługuje Darmowy zwrot, wypełniając automatycznie generowany formularz zwrotu należy zaznaczyć taką opcję, ew. przy formularzu wypełnianym ręcznie należy przesłać informację do obsługi sklepu w celu realizacji opcji zwrotu. Darmowy Zwrot odbywa się tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i dotyczy realizacji na terenie RP. W przypadku wysyłek poza granice RP zwrot odbywa się w zakresie i na koszt Klienta.

 

  • W przypadku, gdy dla zamówienia nie przysługuje Darmowy zwrot do Klienta należy odesłanie towaru we własnym zakresie. Wówczas Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania) oraz ewentualnej wymiany Towaru na prośbę Klienta, ew. jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sklep wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru, zwrot Towaru odbywa się w zakresie i na koszt Sklepu po otrzymaniu zgłoszenia ze strony Klienta. Sklep nie dokonuje wówczas zwrotu kosztów odesłania paczki przez Klienta we własnym zakresie. 

 

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  

  • Prosimy o dołączenie do paczki formularza zwrotu oraz dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, ew. potwierdzenie dokonania zapłaty lub inne - nie wymagane) w celu usprawnienia procesu zwrotu.

  

 

Obowiązki Sklepu (jako Sprzedawcy)

  • Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, w przypadku zwrotu całości zamówienia zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Niniejsze nie dotyczy nieodebranych przez Klienta paczek, bądź rezygnacji Klienta z zamówienia już po dokonaniu wysyłki. Nie dotyczy również w przypadku zwrotu części zamówienia - wówczas Sklep dokonuje zwrotu tylko za oddany Towar, ew. jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sklep wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru, Sklep zobowiązuje się również do zwrócenia kosztów wysyłki uwzględnionych podczas składania zamówienia. Dodatkowo w przypadku sytuacji pomyłkowej ze strony Sklepu, po otrzymaniu zgłoszenia Klienta zwrot Towaru odbywa się w zakresie i na koszt Sklepu. Sklep nie dokonuje wówczas zwrotu kosztów odesłania paczki przez Klienta we własnym zakresie.

 

  • Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności z opcją Pobranie zwrot środków zostaje zrealizowany na podane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy dane i numer rachunku bankowego.

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU VILLARO

Formy dostawy 

Paczkomat InPost przedpłata

Kurier DPD przedpłata

Kurier DPD pobranie

Odbiór osobisty - możliwy po wcześniejszym dokonaniu wpłaty na konto bankowe.

Zapraszamy wówczas do siedziby firmy pod adres: MMER Sp. z o.o., ul. Narutowicza 24A, 98-100 Łask.

Przed odbiorem towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr +48 731 999 633

 

 

Koszty dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności.

W podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Paczkomat InPost Przedpłata 8,99 zł

Firma kurierska Przedpłata 12,99 zł

Firma kurierska Pobranie 16,99 zł

Odbiór osobisty bezpłatnie

 

___________________________________________________________ 

DARMOWA DOSTAWA i ZWROT przy zakupach od 199 zł!

Darmowa Dostawa dla zamówień na kwotę od 199 zł, złożonych od 11 maja 2020 do odwołania, zostanie naliczona automatycznie po dodaniu produktów do koszyka na wskazaną wartość.

 

Darmowy Zwrot tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

W sprawie zwrotu należy się kontaktować poda adresem sklep@villaro.pl lub tel. +48 731 999 633, ew. poprzez Messenger'a.

Szczegóły na stronie sklepu Zwrot i wymiana

Uwaga! Dotyczy dostawy i zwrotu na terenie RP. W przypadku wysyłek poza granice RP koszty dostawy ustalane są indywidualnie zgodnie z obowiązującym cennikiem firmy dostarczającej, natomiast zwrot odbywa się we własnym zakresie i na koszt klienta.

 

 

Czas oczekiwania na przesyłkę

Płatność przelewem - paczka z zamówionym towarem wysyłana jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Płatność za pobraniem (przy odbiorze) - paczki z towarem wysyłane są w ciągu 24h od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

  • PayU

- płatność online - przelew, BLIK lub karta Regulamin transakcji PayU 

- płatność Płacę Później Szczegóły Płacę Później PayU z Twisto

Uwaga! Nie dotyczy wysyłek zagranicznych.

Termin realizacji zamówienia następuje w chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

 

 

  • Przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, dostarczony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia

podając w tytule przelewu numer zamówienia. 

 

Nr konta PKO BP 74 1020 3437 0000 1302 0156 6579

KOD BIC /SWIFT/ : BPKOPLPW 

IBAN : PL74 1020 3437 0000 1302 0156 6579  

MMER Sp. z o.o.

Narutowicza 24A

98-100 Łask

Termin realizacji zamówienia następuje w chwili zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

Czas oczekiwania na przelew wynosi 5 dni. Po tym czasie w przypadku braku wpłaty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

 

Uwaga! Dotyczy wysyłek zagranicznych.

Z racji, iż podczas składania zamówienia z dostawą na adres poza granice RP nie ma możliwości zaznaczenia danej opcji wysyłki zgodnie z regulaminem zamówienia realizowane są po wcześniejszym ustaleniu warunków realizacji z obsługą sklepu sklep@villaro.pl lub tel. +48 731 999 633, ew. poprzez Messenger'a.

Wówczas istotne jest dokonanie opłaty za zamówienie przelewem bankowym na wskazany numer rachunku bankowego z uwzględnieniem dodatkowych kosztów wysyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem firmy dostarczającej.

 

  • Pobranie – płatność gotówką przy odbiorze towaru.

Uwaga! Nie dotyczy wysyłek zagranicznych.

Termin realizacji następuje w ciągu 24h od złożenia zamówienia. 

Reklamacja w zakresie świadczenia usług dostawy

  • Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecane jest odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 731 999 633

ewentualnie

  • istnieje możliwość rozpakowania paczki w obecności kuriera, gdzie w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

 

Reklamacja produktu

  • Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, należy postępować zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną:

 

  • Odesłać produkt na adres firmy MMER Sp. z o.o., ul. Narutowicza 24A, 98-100 Łask, dołączając do niego pisemne oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, w którym należy podać szczegółowe powody reklamacji produktu, wskazać formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualnie zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).

 

  • Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, ew. potwierdzenie dokonania zapłaty lub inny niebudzący wątpliwości dowód potwierdzający zakup).

 

  • Sklep kieruje temat do Działu Kontroli Jakości w celu ustosunkowania się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Następuje wówczas mailowa lub telefoniczna informacja o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Dział Kontroli Jakości takiej opinii.

 

  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, nastąpi rekompensata poniesionych kosztów poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub wymiany na inny, czy zwrot pieniędzy.

 

  • Jeżeli reklamacja jest uznana za nieuzasadnioną, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji zostaje przekazane pisemne jej uzasadnienie oraz zwrot reklamowanego produktu na adres wskazany w oświadczeniu. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysyłką Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.

 

  • W razie wątpliwości istnieje możliwość kontaktu pod adresem e-mail: sklep@villaro.pl lub telefonicznie z obsługą Sklepu Internetowego +48 731 999 633, ew. bezpośrednio do Działu Kontroli Jakości kontrola.jakosci@mmer.pl, tel. +48 690 606 414.

 

  • Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

 

Reklamacja w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  • Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  • Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres firmy lub na adres mailowy, ew. telefonicznie. 
  • W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  • Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

FORMULARZ REKLAMACJI VILLARO

Brak opinii
Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby poprawić wygodę użytkownika oraz w celach statystycznych.