• Obniżka

Niebieska Marynarka Męska VILLARO

MARY027
1 Opinie
Ostatnie sztuki w magazynie
349,50 zł 699,00 zł -50%
Wysyłamy w 24h
Wybierz rozmiar

Zapisz się do newslettera - zyskaj 10% rabatu

Wysyłka w 24h

30 dni na zwrot

Bezpieczne zakupy

Marynarka Męska marki VILLARO w kolorze niebieskim w charakterystyczny mikrowzór. Zaprojektowana z myślą o mężczyznach, którzy doceniają styl i elegancję. Jednorzędowa, zapinana na dwa guziki w unikalnym kroju Slim Line gwarantującym wyjątkową wygodę noszenia i idealne dopasowanie do męskiej sylwetki. Wykonana z wysokiej jakości tkaniny wełnianej z dodatkiem poliestru.

Marynarka posiada dwie kieszenie z patkami zaokrąglonymi, dwie szlice, dwie wewnętrzne kieszenie na piersiach oraz jedna niżej po lewej stronie, wąskie klapy otwarte. Oryginalnego wyrazu dodaje wiskozowa podszewka w kratę oraz czarne guziki z kontrastem w kolorze marynarki.

Zestawiona z białą koszulą VILLARO i granatowymi spodniami oraz czerwonym dodatkiem będzie idealną kreacją na spotkanie biznesowe i towarzyskie.

Krój
Slim Fit
Skład materiału
70% Wełna 30% Poliester
Kolor
Niebieski
Faktura materiału
Microwzór
Marka
VILLARO
Rodzaj
Jednorzędowy
Zapinany na dwa guziki
Marynarka
Dwie kieszenie z patkami zaokrąglonymi
Dwie szlice
Dwie wewnętrzne kieszenie na piersiach oraz jedna niżej po lewej stronie
Wąskie klapy otwarte
Podszewka
100% Wiskoza
Krata
Pełna
Kolor podszewki
Błękitny
Fioletowy
Butonierka
Tak
Biletówka
Nie
VILLARO
Nowy produkt

Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od Umowy (zwrot Towaru)

  • Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres korespondencyjny MMER Sp. z o.o. , ul Narutowicza 24A, 98-100 Łask z dopiskiem: „Sklep Internetowy” wraz z zwracanym towarem.

  • Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

  • Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Obowiązki Konsumenta

  • Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym objął rzecz w posiadanie lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

  • Uprzejmie informujemy, że zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany Towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego Towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania) oraz ewentualnej wymiany Towaru na prośbę Konsumenta.

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Obowiązki Sprzedawcy

  • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru oraz oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi dokonane przez niego płatności, jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sprzedawca wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru, Sprzedawca zobowiązuje się również do zwrócenia kosztów poniesionych za wysłanie Towaru (koszt wysyłki wysyłanego towaru od Sprzedawcy do Konsumenta, nie koszt odesłania o którym mowa w trzecim punkcie Obowiązków konsumenta).
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon), w celu usprawnienia procesu zwrotu.

 

Reklamacje

  • Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 731 999 797 .

  • Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

  • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  • W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mmer.pl lub telefonicznie: 731 999 797 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Kupując w sklepie internetowym VILLARO możesz wybrać różne sposoby płatności oraz dostawy wybranych produktów. Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz jego numer oraz potwierdzenie na e-mail. Następnie – po zaksięgowaniu wpłaty – rozpoczynamy realizację zamówienia a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami i życzymy miłych zakupów.

Płatności

Realizując zakupy w naszym sklepie internetowym możesz wybrać następujące sposoby płatności:

PayU – po wybraniu tej opcji płatności system przekieruje Cię bezpośrednio do punktu płatności.

Przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, dostarczony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Pobranie – płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej – w zależności od metody dostawy).



Numer konta

Poniżej podajemy numer konta bankowego oraz dane płatności, których należy użyć podczas płatności za zamówienia w sklepie internetowym. W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Nr konta: 74 1020 3437 0000 1302 0156 6579.

Dane do przelewu: 

MMER sp z o.o.

Narutowicza 24 A

98-100 Łask

Dostawa

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

Kurier DPD przedpłata

Kurier DPD pobranie

Odbiór osobisty – zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Narutowicza 24A, 98-100 Łask. Przed odbiorem towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 731 999 633

Koszty dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Firma kurierska Przedpłata 15 zł

Firma kurierska Pobranie 20 zł

Czas doręczenia - 1-2 dni robocze

Odbiór osobisty bezpłatnie

Darmowa przesyłka dla zamówienia powyżej 200,00 zł.

Czas oczekiwania na przesyłkę

Płatność przelewem:

Paczka z zamówionym towarem wysyłana jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Płatność za pobraniem (przy odbiorze):

Paczki z towarem wysyłane są w ciągu 24h od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

1 Opinie

Sklep godny polecenia
kupiłem 2 modele w różnych kolorach i jestem zadowolony z obu. Polecam sklep
dnia

Polecane produkty

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby poprawić wygodę użytkownika oraz w celach statystycznych.