• Obniżka

Biała Koszula Męska VILLARO Konik Morski

107DSA
Ostatnie sztuki w magazynie
169,50 zł 339,00 zł -50%
Wysyłamy w 24h
Wybierz rozmiar

Zapisz się do newslettera - zyskaj 10% rabatu

Wysyłka w 24h

30 dni na zwrot

Bezpieczne zakupy

Koszula Męska z długim rękawem marki VILLARO w kolorze białym. Zaprojektowana z myślą o mężczyznach, którzy doceniają styl i elegancję. Uszyta w kroju Slim Fit gwarantującym wyjątkową wygodę noszenia i idealne dopasowanie do męskiej sylwetki, przez co optycznie wyszczupla sylwetkę. Wykonana z wysokiej jakości tkaniny bawełnianej. Koszula łatwa w praniu i prasowaniu.

Mankiet ścięty zapinany na granatowy guzik z możliwością regulacji, a także kombii - możliwość zapięcia mankietu na spinkę, kołnierz klasyczny KENT. Znakiem rozpoznawczym koszuli jest wzór w koniki morskie, który nadaje jej niezwykłego wyglądu.

Koszula zestawiona z marynarkami VILLARO lub wełnianymi spodniami świetnie sprawdzi się w codziennych stylizacjach czy w gronie znajomych.

Krój
Slim Fit
Typ mankietu
Kombii
Ścięty
Typ kołnierzyka
KENT (Klasyczny)
Podpinany (Kryty guzik)
Skład materiału
100% Bawełna
Kolor
Biały
Faktura materiału
Nadruk
Rękaw
Długi
Marka
VILLARO
Kolor guzika
Granatowy
Plisa kryta
Nie
Lamówka
Tak
Kontrast
Brak
Nowy produkt

Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od Umowy (zwrot Towaru)

  • Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres korespondencyjny MMER Sp. z o.o. , ul Narutowicza 24A, 98-100 Łask z dopiskiem: „Sklep Internetowy” wraz z zwracanym towarem.

  • Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

  • Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Obowiązki Konsumenta

  • Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym objął rzecz w posiadanie lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

  • Uprzejmie informujemy, że zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany Towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego Towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania) oraz ewentualnej wymiany Towaru na prośbę Konsumenta.

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Obowiązki Sprzedawcy

  • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru oraz oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi dokonane przez niego płatności, jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sprzedawca wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru, Sprzedawca zobowiązuje się również do zwrócenia kosztów poniesionych za wysłanie Towaru (koszt wysyłki wysyłanego towaru od Sprzedawcy do Konsumenta, nie koszt odesłania o którym mowa w trzecim punkcie Obowiązków konsumenta).
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon), w celu usprawnienia procesu zwrotu.

 

Reklamacje

  • Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 731 999 797 .

  • Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

  • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  • W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mmer.pl lub telefonicznie: 731 999 797 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Kupując w sklepie internetowym VILLARO możesz wybrać różne sposoby płatności oraz dostawy wybranych produktów. Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz jego numer oraz potwierdzenie na e-mail. Następnie – po zaksięgowaniu wpłaty – rozpoczynamy realizację zamówienia a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami i życzymy miłych zakupów.

Płatności

Realizując zakupy w naszym sklepie internetowym możesz wybrać następujące sposoby płatności:

PayU – po wybraniu tej opcji płatności system przekieruje Cię bezpośrednio do punktu płatności.

Przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, dostarczony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Pobranie – płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej – w zależności od metody dostawy).



Numer konta

Poniżej podajemy numer konta bankowego oraz dane płatności, których należy użyć podczas płatności za zamówienia w sklepie internetowym. W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Nr konta: 74 1020 3437 0000 1302 0156 6579.

Dane do przelewu: 

MMER sp z o.o.

Narutowicza 24 A

98-100 Łask

Dostawa

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

Kurier DPD przedpłata

Kurier DPD pobranie

Odbiór osobisty – zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Narutowicza 24A, 98-100 Łask. Przed odbiorem towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 731 999 633

Koszty dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Firma kurierska Przedpłata 15 zł

Firma kurierska Pobranie 20 zł

Czas doręczenia - 1-2 dni robocze

Odbiór osobisty bezpłatnie

Darmowa przesyłka dla zamówienia powyżej 200,00 zł.

Czas oczekiwania na przesyłkę

Płatność przelewem:

Paczka z zamówionym towarem wysyłana jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Płatność za pobraniem (przy odbiorze):

Paczki z towarem wysyłane są w ciągu 24h od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Brak opinii

Polecane produkty

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby poprawić wygodę użytkownika oraz w celach statystycznych.