• Obniżka

Niebieski Garnitur Męski MMER

GARN048
Ostatnie sztuki w magazynie
599,50 zł 1 199,00 zł -50%
Wysyłamy w 24h
Wybierz rozmiar

Zapisz się do newslettera - zyskaj 10% rabatu

Wysyłka w 24h

30 dni na zwrot

Bezpieczne zakupy

Garnitur Męski marki MMER w kolorze niebieskim w charakterystyczny microwzór. Zaprojektowany z myślą o mężczyznach, którzy doceniają styl i elegancję. Jednorzędowy, dwuczęściowy garnitur w kroju Slim Fit gwarantującym wyjątkową wygodę noszenia i idealne dopasowanie do męskiej sylwetki. Wykonany z wysokiej jakości tkaniny wełnianej z dodatkiem poliestru.

Marynarka posiada dwie kieszenie z patkami zaokrąglonymi, dwie szlice, dwie wewnętrzne kieszenie na piersiach oraz wąskie klapy otwarte. Oryginalnego wyrazu dodaje wiskozowa strukturalna podszewka oraz czarne guziki z kontrastem w kolorze granatu.

Spodnie w tym samym kolorze, zaprasowane w kant, kieszenie bez patek, wewnętrzny pasek wykończony gurtem z gumową wypustką podtrzymującą koszulę w spodniach. Praktyczne i wysmuklające. Idealne na co dzień, do pracy oraz na imprezy okolicznościowe.

Zestawiony z białą koszulą smokingową MMER oraz dodatkami będzie idealną kreacją na oficjalne spotkanie biznesowe i towarzyskie.

Krój
Slim Fit
Skład materiału
70% Wełna 30% Poliester
Kolor
Niebieski
Faktura materiału
Microwzór
Marka
MMER
Rodzaj
Dwuczęściowy
Jednorzędowy
Zapinany na dwa guziki
Marynarka
Dwie kieszenie z patkami zaokrąglonymi
Dwie szlice
Dwie wewnętrzne kieszenie na piersiach
Wąskie klapy otwarte
Podszewka
100% Wiskoza
Pełna
Strukturalna
Kolor podszewki
Granatowy
Spodnie
Kieszenie bez patek
Kieszeń cięta z dwoma wypustkami
Kieszeń zapinana na guzik
Wewnętrzny pasek wykończony gurtem z gumową wypustką podtrzymującą koszulę w spodniach
Zaprasowane w kant
Butonierka
Tak
Biletówka
Nie
Nowy produkt

Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od Umowy (zwrot Towaru)

  • Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres korespondencyjny MMER Sp. z o.o. , ul Narutowicza 24A, 98-100 Łask z dopiskiem: „Sklep Internetowy” wraz z zwracanym towarem.

  • Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

  • Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Obowiązki Konsumenta

  • Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym objął rzecz w posiadanie lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

  • Uprzejmie informujemy, że zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany Towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego Towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania) oraz ewentualnej wymiany Towaru na prośbę Konsumenta.

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Obowiązki Sprzedawcy

  • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru oraz oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi dokonane przez niego płatności, jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sprzedawca wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru, Sprzedawca zobowiązuje się również do zwrócenia kosztów poniesionych za wysłanie Towaru (koszt wysyłki wysyłanego towaru od Sprzedawcy do Konsumenta, nie koszt odesłania o którym mowa w trzecim punkcie Obowiązków konsumenta).
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon), w celu usprawnienia procesu zwrotu.

 

Reklamacje

  • Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 731 999 797 .

  • Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

  • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  • W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mmer.pl lub telefonicznie: 731 999 797 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Kupując w sklepie internetowym VILLARO możesz wybrać różne sposoby płatności oraz dostawy wybranych produktów. Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz jego numer oraz potwierdzenie na e-mail. Następnie – po zaksięgowaniu wpłaty – rozpoczynamy realizację zamówienia a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami i życzymy miłych zakupów.

Płatności

Realizując zakupy w naszym sklepie internetowym możesz wybrać następujące sposoby płatności:

PayU – po wybraniu tej opcji płatności system przekieruje Cię bezpośrednio do punktu płatności.

Przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, dostarczony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Pobranie – płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej – w zależności od metody dostawy).



Numer konta

Poniżej podajemy numer konta bankowego oraz dane płatności, których należy użyć podczas płatności za zamówienia w sklepie internetowym. W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Nr konta: 74 1020 3437 0000 1302 0156 6579.

Dane do przelewu: 

MMER sp z o.o.

Narutowicza 24 A

98-100 Łask

Dostawa

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

Kurier DPD przedpłata

Kurier DPD pobranie

Odbiór osobisty – zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Narutowicza 24A, 98-100 Łask. Przed odbiorem towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 731 999 633

Koszty dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Firma kurierska Przedpłata 15 zł

Firma kurierska Pobranie 20 zł

Czas doręczenia - 1-2 dni robocze

Odbiór osobisty bezpłatnie

Darmowa przesyłka dla zamówienia powyżej 200,00 zł.

Czas oczekiwania na przesyłkę

Płatność przelewem:

Paczka z zamówionym towarem wysyłana jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Płatność za pobraniem (przy odbiorze):

Paczki z towarem wysyłane są w ciągu 24h od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Brak opinii

Polecane produkty

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby poprawić wygodę użytkownika oraz w celach statystycznych.