Twój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
ZWROTY
Uprawnienie Klienta do odstąpienia od Umowy (zwrot Towaru)
- Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres korespondencyjny MMER Sp. z o.o., ul Narutowicza 24A, 98-100 Łask z dopiskiem: „Sklep Internetowy” lub na adres mailowy sklep@villaro.pl.
- Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
- Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Obowiązki Klienta (jako Konsumenta)
- Klient ma obowiązek zwrócić Towar lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożył na piśmie stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
- Uprzejmie informujemy, że zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany Towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego Towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania) oraz ewentualnej wymiany Towaru na prośbę Klienta, ew. jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sklep wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru, zwrot Towaru odbywa się w zakresie i na koszt Sklepu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Prosimy o dołączenie dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, ew. potwierdzenie dokonania zapłaty lub inne) w celu usprawnienia procesu zwrotu.
Obowiązki Sklepu (jako Sprzedawcy)
- • Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, w przypadku zwrotu całości za-mówienia zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności - nie dotyczy nieodebranych przez Klienta paczek, bądź rezygnacji Klienta z zamówienia już po dokonaniu wysyłki, natomiast w przypadku zwrotu części zamówienia Sklep dokonuje zwrotu tylko za odesłany Towar - dotyczy również nieodebranych przez Klienta przesyłek, ew. jeżeli nastąpiła pomyłka w wysyłanym Towarze tj. Sklep wysłał model, rozmiar, krój lub wzrost niezgodny z opisem lub parametrami zakupionego Towaru, Sklep zobowiązuje się również do zwrócenia kosztów wysyłki uwzględnionych podczas składania zamówienia. W przypadku sytuacji pomyłkowej zwrot Towaru odbywa się w zakresie i na koszt Sklepu.
- Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności z opcją Pobranie zwrot środków zostaje zrealizowany na podane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy dane i numer rachunku bankowego.
REKLAMACJE
Reklamacja w zakresie świadczenia usług dostawy
- Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecane jest odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 731 999 633,
ewentualnie
- istnieje możliwość rozpakowania paczki w obecności kuriera, gdzie w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Reklamacja produktu
- Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, należy postępować zgodnie z obowiązującą procedurą reklamacyjną:
- Odesłać produkt na adres firmy MMER Sp. z o.o., ul. Narutowicza 24A, 98-100 Łask, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy podać szczegółowe powody reklamacji produktu, wskazać formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualnie zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT, ew. potwierdzenie dokonania zapłaty lub inny niebudzący wątpliwości dowód potwierdzający zakup).
- Sklep kieruje temat do Działu Kontroli Jakości w celu ustosunkowania się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Następuje wówczas mailowa lub telefoniczna informacja o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Dział Kontroli Jakości takiej opinii.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, nastąpi rekompensata poniesionych kosztów poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub wymiany na inny, czy zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja jest uznana za nieuzasadnioną, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji zostaje przekazane pisemne jej uzasadnienie oraz zwrot reklamowanego produktu na adres wskazany w oświadczeniu. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysyłką Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.
- W razie wątpliwości istnieje możliwość kontaktu pod adresem e-mail: sklep@villaro.pl lub telefonicznie z obsługą Sklepu Internetowego +48 731 999 633, ew. bezpośrednio do Działu Kontroli Jakości kontrola.jakosci@mmer.pl, tel. +48 690 606 414.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Reklamacja w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres firmy lub na adres mailowy, ew. telefonicznie.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.